lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Snark och lite nytt

Lämna en kommentar

Och hur trött kan man vara på en skala??? Har säkert sovit 9 timmar i sträck men det kändes som det var mitt i natten när jag gick upp…sjukt trött. Har dessutom fått lock på ena örat vilket gör att jag hör som en kratta. Bara det inte är en sådan där äcklig vaxpropp.

Att ändra känslan i ett rum med lite nya kuddar är väl det enklaste knep som finns. Jag älskar mina Svensk Tenn kuddar så de lär inte försvinna från våra soffor på ett bra tag men för att addera antalet så köpte jag nu två ljuslila från Himla som jag diggade a lot. Blir fin blandning till mina andra pillows.
Ikväll installerar vi Sonos systemet – oj vad det ska dansas och krämas på. Love it.

20131118-080003.jpg

20131118-080012.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

