lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Pyssel och mys

4 kommentarer

Vad var det jag sa?! Fick hem en överförfriskad man klockan tre inatt vilket gjorde att jag sov som en bajskorv. Kan inte sova ordentligt förrän jag vet att han är hemma. Är lite som med barnen. Måste lära mig släppa. Idag har vi myst. Fikat, köpt sonos system (!), städat, bakat, börjat flytta in i bokhyllorna. Vilken glädje. Det blir så fint. När jag packade upp alla mina saker så är det precis som allt bara stämmer. Allt har hittat sin plats. Kommer väl flytta runt lite till men det ännu som basen var väldigt bra. Kommer nog ha väldigt lite böcker då jag tycker egentligen att det ger ett rörigt intryck. Sitter nu på det varma, sköna och mjuka golvet med levande ljus och jag fullständigt njuuuter.
Snart kommer pappa på söndag middag och ska beskåda dagens kreativitet.

20131117-171643.jpg

20131117-171636.jpg

20131117-171636.jpg

20131117-171650.jpg

20131117-171656.jpg

20131117-171703.jpg

20131117-171711.jpg

20131117-171725.jpg

20131117-171718.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Pyssel och mys

  1. Så otroligt fint det blir! Kram Linda

  2. Superfint blev det med er nya matsal!
    Är ni nöjda med ert Sonos-system? Vi behöver ett nytt system hemma, och var inne på Sonos ett tag, men vi velar lite… Vi är inga ljud-freaks direkt , men vill ha en schysst anläggning och gärna snygga, diskreta, inte alltför stora högtalare. Svårt, svårt..
    Har ni även Sonos högtalare? Hur funkar de tycker ni?

    • Hej!
      Vi är så otroligt nöjda med Sonos. Vi är inte heller några ljud freaks men ville ha ett bra system som känns uppdaterat och med kvalitet. Vi körde hela paketet från Sonos (hifi klubben), förstärkare, högtalare etc. Vi har fyra högtalare med två förstärkare.

      Kram!

Kommentera

