lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Moi!?!

Lämna en kommentar

När jag var 18 så trodde jag av någon anledning att jag inte skulle bli äldre än 30. Levde väl fort och galet så tanken kanske var befogad. Då.
Men hör och häpna, nu fyller jag 41 om ett par veckor och jag har både passerat 30 och 40. Moi!?!
Livet känns härligt och det är väl nu man peakar, är glad över erfarenheten och alla insikter man samlar på sig. Och vad man har hunnit med. Stolt över mig själv. Det som oroar mig så fasligt är ju bara att det går så fort. Den äldre generationen säger att det bara går fortare och fortare och jag är nog böjd att hålla med. Kan låta klychigt men alla borde bli bättre på att vara lite mer här och nu. Det har åldern definitivt gett mig. Medvetenheten. På gott och på ont. Men mest på gott.
Hur som helst så fyller jag alltså år snart och med det finns det ju alltid saker man kan ÖNSKA sig. Även fast mina önskningar inte alltid är i paritet med verkligheten.
Men en wishlist måste man ju ha. Jag är som ett barn och skriver en lista till tomten också. Barnasinnet har jag i alla fall kvar. Trots att jag passerat 40.

20131113-074925.jpg

20131113-074932.jpg

20131113-074939.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

