lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

November Rain

Lämna en kommentar

November rain. Det var väl det Prince sjöng i sin låt från 80-talet!?! Den skulle man lyssna på idag. Fy faaan vad det öser ner. Kom med nöd och näppe från till dagis med en vindrutetorkare. Måste fixas pronto.

Sitter på tunnelbanan och tittar på alla människor som är både dyngsura och genomskinliga. Både av trötthet och årstiden I guess. Jag är inget undantag. For sure.

Idag har jag arbetsdagen from hell. Hela arbetsgruppen ska sitta till sena kvällen och förbereda oss inför årsförhandligarna 2014 men det blir med pizza och Spotify så det blir nog bra. Trots huvudvärkens huvudvärk.
Idag låter jag riktigt positiv. Not! Sorry för det. One of those days.

Jag är inte mycket för orientaliskt i inredning. Stora tunga mörka möbler. Tack men nej tack. Dock så finns det detaljer som jag gillar i the asian style. Typ nedan från Zara Home och från Indiska

20131112-081039.jpg

20131112-081051.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

