lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sov sött älsklingar

Lämna en kommentar

Den här morgonen var inte direkt på min sida.
Sovit oroligt hela natten, svettats, drömt, och vaknat i en en enda röra.
Möts av fem byggjobbare innan jag ens hunnit slå upp ögonen. Dock skönt att de kör på nu. Men ingen privacy at all.

Sen till dagis och det är frost på bildrutan men kör en quick and dirty och kör vindrutetorkarn istället. Det skulle jag jag inte ha gjort. Det knakade hemskt och hela armen bröts…orkar inte!!!! Och hur byter man denna? Var köper man en ny?? Självklart var det på förarsidan också.

Eftersom våra barn har sovit i en mindre trevlig miljö de sista månaderna så bestämde vi oss för att nu var det dags för dom att sova som prinsar. Beställde 120 cm sängar med denna underbara sänggavel till. Hoppas att de blir nöjda!

20131111-081043.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

