lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Snart så…

2 kommentarer

Åh vad sjukt irriterad jag är så här på Fars Dag.
Jag hade en bevakning på en serveringsvagn på Lauritz som löpte ut i fredags. Tänkte att jag skulle lägga mitt bud ett par minuter innan den gick ut. Hade följt utvecklingen under hela veckan och trodde att jag verkligen kunde göra en bra deal. Men då jag befann mig på spökvandring (!) i Gamla Stan så missade jag helt enkelt upploppet. BAJS OCH SKIT!!! Titta vilken snygg som jag kunde fått för ynka 1500 kr (nypris 8000…)

20131110-132617.jpg
Jag har letat hela helgen efter en ersättare och trodde att jag funnit en fin. Åkte och köpte men neeeej. Inte bra hos oss. Ska lägga ut den på Blocket och blir förhoppningsvis av med den. Hoppas att någon annan blir lycklig för den.

20131110-132859.jpg

Nu är vår fantastiskt snygga bokhylla och skänk klara, så när som knopparna. Är sjuuuukt nöjd och gläder mig åt all förvaring som vi kommer att få.

Laddar upp för veckan. Kommer bli en jävligt jobbig en.

20131110-133045.jpg

20131110-133052.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Snart så…

  1. Så otroligt fint det blir! Det är verkligen något speciellt med platsbyggd inredning. Hur höga har ni gjort själva skåpen? Skulle inte tacka nej till något liknande i vår matsal. Kram Linda

Kommentera

