lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Vad är en bal på slottet…

Lämna en kommentar

Att shoppa på Nathalie Schuterman har liksom inte varit i min prisklass. Inte ens ”Rea på Schuttis” har jag haft råd att köpa något. Inte för att jag ens brukar gå in där. Men jag kan ju bara tänka mig vad det kostar. Host host.
Jag brukar däremot få massa härliga champagne fyllda inbjudningar dit och det är väl så nära jag kommer. Nu på torsdag är det dags igen. Men att komma dit i dammiga kläder känns inte som någon hit. Inte alls. De fina damerna kommer nog börja undra vad katten släpat in. Jag håller mig nog hemma och surar. Nej jag är inte alls bitter över att vårt hus aldrig blir klart och vi lever i en mess av skit. Vad är en bal på slottet…

20131106-164917.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

