lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

For the kids

Lämna en kommentar

Dagen som aldrig ville ta slut. Känns som jag har varit på jobbet i tre dagar. Minst. Konstigt det där med tid.

Funderar en del på barnens nya rum och hur och vad de vill ha. Helst av allt vill de ha sin AIK tapet men jag har försökt sälja in att de får varsin dator istället. Vi får se. Det går sådär.

De behöver varsin garderob och då valde jag samma som vi har på Gotland. Den är från kära Ikea och tror att den blir toppen med de mått vi har.

Rimligtvis behöver de också varsitt skrivbord och då gillar jag detta också från Ikea.

20131104-172133.jpg

Och så kommer vi till det här vad gäller lampor. De är ju inte barn barn längre utan vill nog ha något mer vuxet men ändå inte vuxenstil…ingen lätt ekvation. Gillar dock industrilampor och kanske kan den här vara ett alternativ från Ilva

20131104-172404.jpg

20131104-172637.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

