lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Blanda nytt och gammalt

Lämna en kommentar

I ett hem ska det finnas en själ, ett hjärta och en personlighet. För mig är det en utmaning men samtidigt en självklarhet. Möbler som har en historia adderar så mycket känsla istället för att bara köpa nytt. Att allas hem ser ut som en inredningstidning säger mig noll. Totalt oinspirerade. Jag har ingen speciell stil hemma utan kan gilla allt från sekelskifte, 1700 tal men även vissa 50 tals möbler. Jag köper det jag tycker är fint utan att hålla mig till en speciell tidsepok. Vi hittade ett gammalt slagbord uppe på svärfars lada som vi målade och gjorde fint och nu såg jag att Denise Rudberg hade ett likadant i sitt hem. Så fint att blanda in något gammalt bland allt det nya. Soffbordet är to die for…

20131029-070753.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

