lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sneak peak och aj aj aj

Lämna en kommentar

Bakis. Trött. Ont i huvudet. Men satan i gatan vad kul vi hade igår kväll. Firade Linn med buller och brak. Middag och massa drinkar på East och sedan mer drinkar på nyöppnad krog vid Tele2 arenan. Otippat ställe men det var riktigt bra!

Trots dagens form så åkte vi till Bromma blocks och köpte de rosa fina lampskärmarna som jag visade tidigare i veckan. Guld lampfötterna var slut i hela Sverige så jag får köpa några andra.
Nina träffade jag Måleributiken för att beställa tapeterna till arbetsrummet, Melchers rum och till källaren. Trots 25% rabatt så höll jag på att få en hostattack när jag skulle betala. Svimfärdig.

De är snart klara med inläggningen av fiskbensparketten. Antar att de slipar i veckan. Visst ser det fint ut?!?!

20131027-132652.jpg

20131027-132701.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

