lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Gör fel gör fel och kanske gör rätt

Lämna en kommentar

Igår försvann dagen snabbare än jag hann blinka. In till stan för att köpa present till Linn, leta efter kläder, till Bromma Blocks, till Nina och fika, hämta barn och till slut till Idol inspelningen. Har inte följt ett enda program men tänkte att det kunde vara kul för barnen när jag ändå blev tillfrågad om jag ville gå. VIP biljetter innebar middag, vin, goodiebag, hår och make om man ville och sedan date med artisterna. Jag var ju inte sen att springa fram för att ta en liten Idol bild🙂

20131026-103432.jpg

Våra spotar blev levererade igår och det var en katastrof. A big one. Herreguuuud. De såg ut som stora feta rör som absolut inte går att ha. Skickade tillbaka nu på morgonen och det kostade endast 250 kr. Ett skämt att Bygghemma inte har fria returer. Never again. Det blev istället dessa från Lampgallerian som jag hoppas mer på. Nu har jag ialla fall dubbelkollat måtten.

20131026-103817.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

