lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tid för mys

Lämna en kommentar

Som ni känner till vid det här laget så börjar min helg klockan 13 på torsdagar. Jag går för helg när alla kommer tillbaka från lunchen. Jag måste ha schemat of dreams. På riktigt. Det kanske är därför jag har varit de senaste 16 åren på en och samma arbetsplats!? 16 år. Sjukt långt tid. Jag vet inte om jag skratta eller gråta.

På eftermiddagen idag har jag och M hunnit klämma in två utvecklingssamtal, en fika på Gateau och en genomgång av mitt gråa hår. Inte M alltså. Det sköter jag helst själv. De kommer fler och fler inkräktare för varje dag som går och jag måste färga håret var tredje vecka om jag inte ska se ut som en silver räv. Och det vill jag INTE. Don’t like.

Ikväll är dessutom M på hockey med Theodore och Wille så jag och Melcher myser med levande ljus och shitchattar.
Det är så tyst och skönt. Tack och lov att man har en man som älskar att hitta på saker med barnen.

Idag har jag dessutom beställt fina knoppar till bokhyllan och för en gångsskull var det inte svårt att hitta några fina. Det tog typ 1 minut. Tack Petra för tipset om Byggfabriken

20131024-184120.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

