lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Vita detaljer

Lämna en kommentar

Grus i ögonen. Trött. Mörkt ute. Hösten är här. For real.
Även fast jag älskar hösten så kan man verkligen förstå att många blir deprimerade. Mörkret gör mig ingenting. Men kylan. Klarar det helt enkelt inte. Och nu är det ändå plusgrader. Tack gode Gud för vår Thailandsresa i februari.

Nu har rum21 20% på massa fint. Mina två wants är de här…

20131022-142612.jpg

20131022-142619.jpg

Sedan måste jag bara köpa den underbara flodhästen som är menat som ett bokstöd. I LOVE IT! I vår nya bokhylla…mmmmm
Finns på Olsson & Gerthel

20131022-142920.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

