lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

På sjukt dåligt humör…

Lämna en kommentar

Fy fan! Vaknade på helt fel humör idag. Inte blev det bättre när jag kom till jobbet och ingenting fungerade efter vår omflyttning på kontoret i fredags. Var allmänt sur och pmsig så för allas trevnad satte ja mig på tunnelbanan hem igen. Faktum är att jag nog jobbar både snabbare och mer effektivt när jag sitter hemma. Inget spring och snack i korridorerna.

En gästbok ska införskaffas och jag vill ha den här från Svenskt Tenn – inte helt otippat mönster…

20131021-135248.jpg

Skrivbordet behöver lite fina block också, vad sägs om det här?!

20131021-135420.jpg

Eller det här?

20131021-135507.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

