lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ett dygns frånvaro

Lämna en kommentar

Helgen som gick till rekord. Rekord av tristess. Den avslutades dock fantastiskt vilket resulterade i att jag är bakis och sliten idag…Tack älskade Linn & Peter för att ni finns! Räddararna i nöden när man behöver piggas upp. Spontanitet måste jag säga att vi är grymma på. Och det lär inte bli sista gången. Vi lagade middag hos oss och de hos sig och helt plötsligt satt vi med en oxfilé pasta och en sagolikt god oxfilé rätt som vi ska göra på Nyårsafton. Som kommer från Leilas nyårsmeny. Massa gott vin och levande ljus. En trist helg som avslutade fantastiskt.

20131021-080623.jpg
Dessutom fick jag en goodiebag som lär användas flitigt. Ha ha ha! To personal🙂

Tidigare på dagen var vi inne i Fältan för att klippa Wille och sedan gick jag upp till pappa för att kolla vilka mattor jag kunde fiska med mig hem. Den som jag hade hoppats på var uppäten av mal så det var inte ett alternativ…
Bajs.

Vill ha en pälspläd och hittade en fin från Åhléns . Billig också.

20131021-081140.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

