lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Jaha, nu var det läggdags igen

1 kommentar

En roligare dag än det har varit idag måste jag säga att jag har haft. En ganska as tråkig dag om jag ska vara ärlig. M är sjuk så jag har fått vara själv hela dagen. Gjort tusen ärenden. Kollat sisal matta. Hittade en som kan bli bra men har beställt matprover från två andra leverantörer. Så att det nu blir rätt. Sedan flängt runt till flertalet lampaffärer för att köpa belysning till källar entrén. Den var slut som jag hade tänkt köpa och kanske var det tur för jag kom på mitt i allt att de ska sitta på grå putsvägg så diskretas blir nog gråa. Jag köpte till slut dessa från Markslöjd

20131019-202649.jpg

Vår lilla gästtoalett har sett ljusare dagar och definitivt efter det att byggubbarna besökt den under ett antal månader…herregud. Blä.
Beställde ikväll på VVS och BAD samma toalett som vi har på övervåningen. Den från Duravit i design Philippe Starck. Det blev också ett handfat från samma serie. Nåde den som inte gör rent efter sig efter den nya toaletten är installerad. Nu ska jag slänga mig i sängen och slöa vidare.

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

One thought on “Jaha, nu var det läggdags igen

  1. Hmmm matprover, kanske lite biffstroganoff på golvet?

Kommentera

