lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hello friday

2 kommentarer

Strålande fredag! I love you. Alla skönt trötta efter veckan och nu är det dags för recap. M är halvrisig så det är definitivt halvfart här hemma. Idag beställde jag fem lampor till ena fasaden och med bra tips från kära bloggläsare Linda så tänkte jag om och tog mindre lampor. Helt rätt och tror att det faktiskt blir bra. Det blir dom här

20131018-184945.jpg
Och till källar entrén blir det dom här.

20131018-185020.jpg

Innan jag hade date med kära Frida i Bromma Blocks så hittade jag ett par leggings på Vero Moda som kommer bli mitt nya favvo plagg. Alla dagar i veckan. Typ.

Agendan för helgen är grymt lugn. Imorgon måste vi hitta sisal matta till arbetsrummet, jag ska leta rätt kulör till källarväggen och sedan ska vi bara njuta av helgen. Hux flux är det ju monday morning.

Något till drinkbordet som man kan önska sig är de här fina glasen från Svenskt Tenn.

20131018-185710.jpg
Inte var de dyra heller. En femtilapp. Ett kap är jag böjd att påstå.

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Hello friday

  1. Det där kommer att bli superbra tror jag! Kram Linda

Kommentera

