lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Jobb jobb & heeeelg

Lämna en kommentar

Sitter och glor in i min powerpoint presentation och känner att jag snart måste ge upp. Får helt enkelt fortsätta imorgon.

Här målas och slipas det för fullt och jag längtar så obeskrivligt mycket efter dagen då vi slipper leva i kaos. Sjukt påfrestande i längden men man vänjer sig dock vid allt. Damm ÖVERALLT är nog det jobbigaste.
Helgen väntar på oss och det blir ännu roligare att vara hemma. NOT.
Vi ska åka och köpa utebelysningen på lördag och jag vet banne mig inte vad vi ska välja. Beslutsångest!!!
Lovar att det blir fort och fel bara för jag inte hunnit scanna av marknaden tillräckligt mycket. Ja ja. Det kanske blir bra. Det är bara ett par lampor….

Hittade så fina smycken från dels Edblad och sedan från Deseos. Me like. A lot.

Ikväll blir det omelett. Orka Mallorca göra något mer avancerat.

20131017-165547.jpg

20131017-165553.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

