lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Celotocaulis – I love

Lämna en kommentar

Av alla vackra tyger från Svenskt Tenn så måste jag nog säga att jag älskar Celotocaulis mest. Grymt fint. Jag funderade på om min händige man kunde hjälpa mig med att klä om en fotpall med just det här tyget. Att jag skulle ge mig på det är helt uteslutet. Jag kan inte ens sy en rak söm. Men tror att det kunde vara fint till de grå Howard sofforna. Får väl gulla ordentligt.

20131016-210454.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

