lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ullared here we go

3 kommentarer

Så vi hade laddat. Herrejösses. Ullared here we come! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när vi närmade oss. Hela jävla parkeringen var proppad med bilar, husvagnar och bussar. Vilken sjuk business. Vad har jag missat? Världens mest geniala affärsidé. Sälja skräp för noll och inga pengar.
Jag kom ut med en påse och 1400 kr fattigare. Tur att vi åker tåg hem. Annars hade det blivit betydligt dyrare.

20131011-164846.jpg

Här är kundvagnsparkeringen till restaurangen. Sjukt.

20131011-164928.jpg

Efter tre timmar hade vi fått nog och begav oss till Wakakuu. Vi hittade våra FWSS mössor och alla var glada som barn.
Nu är det skaldjursmiddag och lite wine. Mmmmm…

20131011-165145.jpg

20131011-165153.jpg

20131011-165203.jpg

20131011-165210.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

3 thoughts on “Ullared here we go

  1. Tack älskling för att jag slapp detta spektakel😉

  2. Ha ha ja det är ett spektakel! Mina svärföräldrar har sommarställe i Halmstad så när det har varit regniga dagar har vi åkt dit ibland! Man bara står o gapar o tror inte det är sant?!? Haha Once in a Life time! ;)))) Men det var längesedan vi var där nu! Kram o ha en fortsatt trevlig helg fina! /Petra

Kommentera

