lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Must have

Lämna en kommentar

Ligger i sängen och är galet trött efter en lång dag. Kicki hämtade oss på tågstationen för att sedan fiska upp pizzor. Slängde i oss dom fortare än vi kunde tugga.

Jag hittade en sådan fiiiiin mössa häromdagen som jag bestämde att jag ville ha. Tydligen vill alla andra det också för den är fan ta mig slut i hela Sverige. K bor ju precis vid Wakakuu så vi hade tänkt köpa mössorna där men där var de slut…hittat den på Nathalie Schuterman så imorgon görs en beställning innan de tar slut där med. Nighty!!

20131010-230649.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

