lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Daily want

Lämna en kommentar

I vår familj gör man inte som i andra familjer. När någon fyller år så äter vi räkmacka med massa majjo. På morgonen.
Idag fyller min M år så det var bara att masa sig upp vid 5.30 och steka bröd (går absolut inte med rostat), hacka rödlök och pyttsa på majonäs. Mmmmm.

Idag är M hemma. Inte vidare sjuk. Det gick över väldigt snabbt måste jag säga. Så imorgon blir det nog dagis.

Jag har längtat i typ ett år efter den fina marmorbrickan från Hay men har inte prioriterat kostnaden på 2000 kr för en bricka. Galet dyrt men sååå fin. Kanske kan jag önska mig den i födelsedagspresent!?!

Bild från SnorochGlamour.

20131003-133706.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

