lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Mer marmor och koppar

Lämna en kommentar

Onsdag!? Already?! Jag är väl inte ensam om att känna att veckorna och livet går för fort. Kan liksom inte sluta tjata om det. Imorgon fyller min älskade M 45. 45?????? Han var 25 när vi träffades. Vi har hängt ihop typ halva våra liv. Skrämmande och fantastiskt på en och samma gång.
Har planerat en riktigt mysig helg utan kids för att fira. Fira honom och fira oss. 💗

Det här med lampor både älskar och hatar jag. Sjukt stort utbud, ofta väldigt dyrt och jag får känslan av att vilja ha allt men ändå inget. Hittade en fin (lite för klumpig kanske…) från House Doctor.
Gillade material valen och att det säkerligen kommer bli ett fantastiskt sken med koppar skärmen. Jag som är fullkomligt allergisk mot fel och för starka ljus. Maybe baby…

20131002-064654.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

