lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Vart tog helgen vägen och lite nytt

8 kommentarer

Åh vad jag och kusin vitamin hade det härligt igår när vi speed shoppade. Jag var lite smakråd. Åt henne. Åt mig. En kappa skrek Adrieeeeeenne – köp mig. Stackarn hängde alldeles själv på en galge så jag tyckte lite synd om den. Hänga där alldeles själv. Var ju tvungen att ta hem henne. Ja ja. Lite onödigt kanske men den var ju så fin. Morgonrocksmodell. Me like.

20130929-140935.jpg

20130929-140943.jpg

20130929-140950.jpg

Idag har vi hejat på W som hade fotbollsmatch. Kört en sväng till Lager157 för att komplettera med lite mer braiga kläder till barnen. Så bra ställe.

Det är skit kallt i huset så jag tog mig en varm dusch och ligger nu och myser i sängen i min onepiece. Sjukt skön söndag. Bara njuta av lugnet och av familjen.

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

8 thoughts on “Vart tog helgen vägen och lite nytt

  1. Hej!
    Kul det var att ses idag…det blir inte då ofta nu för tiden. Det går i ett. Glömde helt att säga att jag hittat din blogg. Jag är lite av en bloggnörd dvs följer flera… Superkul att läsa och få lite inspiration i livet. Så duktig du är och att du både orkar & hinner. Kram kram

  2. Stort tack för idag!!! Tack vare era fantastiska dörrar har vi nu fått ändan ur vagnen och slängt allt bråte i källaren. Jag har städat och städat. Härlig känsla, så stort tack!

  3. Har varit bortrest och läser nu ikapp lite. Vilken jättefin kappa! Får man lov att fråga var det är för märke? Kram Linda

  4. Tusen tack! Kram Linda

Kommentera

