lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sofftankar

Lämna en kommentar

Idag har jag mått lite halv risigt. Trött. Ont i huvudet. MEN solen skiner. Har varit och gjort mammografi vilket inte är det skönaste och roligaste i världshistorien men ack så nödvändigt. Speciellt för en hypokondriker som mig. Så jag kan andas och börja leva. På riktigt.

Vi har börjat fundera på att köpa två nya soffor till vardagsrummet. Jag räknade efter och insåg att det skulle bli typ lika dyrt att komplettera med en till IKEA soffa och att sedan beställa tyg från Bemz
Nästan i alla fall. Vi har frångått det vita temat och satsar nu på en mer tålig färg. Grått here we go. M och jag besökte igår Stalands och hittade ett par fina modeller men såklart tyckte vi inte samma lika. Bajs. Men jag ska inte vara den som är den. Kan ju bli så tråkigt då. Nu tror jag att det blir två ljusgråa Howard liknande soffor som känns som ett säkert kort. Hmmmm. Hoppas jag.
Soffan hette William och det var ju lite kul. Wille gillade ju såklart soffan då. Även fast hans röst kanske inte väger tyngst. He he.

Jag mätte upp med maskeringtejp om vi verkligen får plats med dessa två kolosser och det är ju inte det lättaste att se framför sig i den kaos som råder hemma. Vi måste bestämma oss innan söndag då deras kampanj på 10% går ut då. Melcher ser riktigt road ut. Not.

20130923-160801.jpg

20130923-160811.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

