lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Varför så svårt

2 kommentarer

Ligger i sängen och önskar att jag hade kunnat stanna här hela dagen…huvudet bultar och jag känner mig faktiskt inte på topp. Det är en lång dag jag har framför mig med möten och sedan kräftskiva på kvällen med Kanal 5. Super kul och super gott men kanske inte när man inte är 100:a….

Inte helt otippat går ju just nu många tankar till inredning. Kul men frustrerande när man inte hittar det man är på jakt efter. Vi kommer att behöva en JÄTTE STOR matsalsmatta på typ 3×4 meter och jag är på jakt efter en kelim eller Nain matta. Alltså färg men inte för starka eller för mörka. Det finns en uppsjö på 2×3 meter…har bevakning på Barnebys för att se om något snyggt dyker upp. Är dessutom inte beredd att lägga en förmögenhet på en matta….

20130912-062641.jpg

20130912-062648.jpg

20130912-063048.jpg

20130912-063101.jpg
Alla mattor är från Carpetvista

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Varför så svårt

  1. God morgon! Kan man måttbeställa en matta från Fia och finns det ngn hemsida ännu? Hoppas kräftskivan ikväll blir lyckad, sovmorgon imorgon? Kram

Kommentera

