lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Fortfarande arg

Lämna en kommentar

När min T vaknade imorse så kände han sig så vissen. Yr, svag och ont i huvudet. Jag åkte in till KS med honom för att försäkra mig om att det inte var hjärnskakning. Efter ett par timmars väntan så träffade vi en läkare som tittade, kände och klämde medan T såg ut som en vissen blomma. Inget neurologiskt tack och lov utan ”endast” en svullnad i huvudet efter slaget. Beordrad vila. Ta det lugnt och avvakta. Ett som är säkert är att pojken ska anmälas. Punkt.

Ingen vidare inspiration idag trots det härliga vädret så det får bli två pics från badrummet. Älskar mina krämer från Habitat och min lilla hylla ovanför toan.

20130909-141101.jpg

20130909-141013.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

