lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

För kladdiga fingrar

Lämna en kommentar

Igår var jag duktig och packade ner massa stuff i kartonger inför att de ska börja riva hela ytterväggen om en vecka. Tack och lov är jag ingen ekorre som samlat på mig massa skit utan det gick väldigt fort så nu är det bara de stora tunga möblerna kvar…

Var nere en sväng på Måleributiken för att hitta en färg ner till källaren och jag tror att jag har hittat en som jag gillar men den kan kanske bli lite för mörk…vi får se…

Hur som helst så ska vi köpa nytt soffbord till tv-rummet i källaren och det måste vara tåligt och oömt med tanke på alla små kladdiga fingrar.
Hittade fina på rum21…många fina färger och kombinationer. Barnen ska INTE få välja för då blir det svart och gult…20130908-071613.jpg

20130908-071634.jpg

20130908-071640.jpg

20130908-071629.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

