lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Strålande fredag och bråkiga barn

Lämna en kommentar

Varje fredag morgon är det samma sak. Barnen håller fullständigt på att slå ihjäl varandra. Jag har börjat förstå mönstret att det är när JAG är hemma och inte behöver stressa iväg till jobbet som allt och alla flippar…MOI?!? Förstår ingenting. När alla har gått till skola och dagis infrias lugnet och jag kan börja andas.

Vårt marrakech kakel är beställt till hallen (byggaren gick på min linje och rekommenderade sten i entrén – lång näsa darling..!!) och till toaletten så som toaspegel vill jag ha den här fina från House Doctor – tror den går fint till kaklet!!!

20130906-112828.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

