lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

En dag fylld med skratt

Lämna en kommentar

Idag har varit en fantastiskt rolig dag på jobbet och jag har skrattat så tårarna sprutat!!! Shit vad gott det gör för kropp och själ. Avdelningen har fyllts på med underbart knäppa personligheter som sätter skön fart på oss alla!!!

Jag drömmer om att ha ett fint arbetsrum även hemma där jag kan få ha mina pärmar, fina pennor och små lyxiga boxar staplade på varandra och en skön fåtölj att få slå sig till ro i.
En dag kanske…
Idag hittade jag fina (kanske inte så lyxiga dock…) boxar från Lagerhaus

20130904-173857.jpg

20130904-173903.jpg

20130904-173910.jpg

20130904-173927.jpg

Lådorna på bilden kommer dock från House Doctor och fjäderpennorna från Artilleriet

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

