lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Välja färg

Lämna en kommentar

En dag full av aktiviteter. Skjutsat barnen till fotboll, kalas, fram och tillbaka för alla tre barn. Och med en bakis man. Herregud. Man kan ju tro att han var 17 år när han kom hem inatt…

Hur som helst så var Melcher bjuden på kalas hem till Hjalmar. Hjalmar bor fantastiskt. Skulle kunna flytta in här och nu. Allt är så genomtänk och snyggt. Och vilka ytor. Känns som man själv bor i ett dockhus.
Har kommit fram till att jag vill måla om hallen och trappuppgången i någon härlig grå grön färg och när jag kom från kalaset så var jag ännu mer säker. De hade valt de mest underbara kulörer i alla rum. Våga vägra vitt säger jag bara. Förutom hallen tror jag att också köket kan få en grön nyans…de vita väggarna ska bryta i grått, dvs ha ett stänk svart i färgen så det blir en snygg brytning.
Har provmålat ett par färger men de ser lite för mörka ut på bilden än vad de är i verkligheten…

20130901-171750.jpg

20130901-171759.jpg

20130901-171807.jpg

20130901-171817.jpg

20130901-171838.jpg

20130901-171856.jpg

20130901-171904.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

