lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sweet friday

3 kommentarer

Vaknande med huvudvärk och smått bakis som dessvärre höll sig kvar en bra stund in på dagen.
Huvudvärken släppte lite grann efter mitt och mammas besök på Louis Vuitton!!! Jag hade lagt undan min kära väska som jag trånat så länge efter så idag slog jag äntligen till. Såååå nöjd!! Älskar den!!!

Ikväll blir det middag hos Petra & Henrik vilket ska bli riktigt nice. Skönt att slippa laga middag efter en intensiv vecka.

Resten av helgen blir lugn. M ska ha heldag med grabbarna imorgon så jag och mamma får hänga hela dagen. Mys. Snart åker hon tillbaka till Paris så det gäller att tanka mamma energi!

20130830-162129.jpg

20130830-162136.jpg

20130830-162143.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

3 thoughts on “Sweet friday

  1. Så himla snygg! Man kan aldrig få för många handväskor. Mysigt med middag hos P & H. Hälsa alla så gott. Kram

  2. Hej!

    Hittade det här inlägget när jag bildsökte på Sully från Lv 🙂 Jag har letat efter pris på denna fantastiska väska, minns du priset?

    Tack för en fin blogg! 🙂

Kommentera

