lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Älskade Audrey

Lämna en kommentar

Mamma har varit den största fan av Audrey Hepburn man kan skåda. Hon lät en sömmerska sy upp och kopiera kläder från filmer som Audrey varit med i och hon följde henne genom åren som en trogen följeslagare. Jag har också alltid fascinerats av henne och vilken kultperson som hon blivit.

Idag när jag var i stan för att kolla in Mood gallerian som jag typ sist i Stockholm ännu inte besökt så fanns det ett galleri där som hade de mest underbara fotografier. Yellow Korner är en fransk galleri kedja som säljer fotografier på både kända och okända människor. Jag fastnade för en tavla med vackra Audrey Hepburn som jag kände träffade rakt i hjärtat. Ringde mamma för att få lite moraliskt stöd ( för den var dyr…) och hon blev helt stum. När jag beskrev tavlan så berättade hon att hon sprungit på den i Paris och att hon gett det till sig själv i julklapp förra året! Hur sjukt är inte det!?! Två själar en tanke. Det finns 500 exemplar och vi har alltså två av dom!!! Tror att den kommer bli fantastisk i den nya matsalen.

20130827-160221.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

