lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Soliga augusti lördag

Lämna en kommentar

Vilket sensommar väder! Underbart!
Bara att passa på att njuta. Tyvärr finns det inte många ställen på tomten som är särskilt inbjudande men det är ju liksom som det är.
Efter frukosten åkte vi ut till Saltsjö-Duvnäs för att titta på en ny båt. Jag älskar vår nuvarande båt och tycker absolut inte vi behöver en större men min kära man tänker inte riktigt så. Vi får se om det blir affär eller inte. Sedan åkte vi ut till Stenmagasinet för att hämta vårt marmor golv. Packade bagageluckan med 300 kg sten!!!

En fika tur till Johan & Jenny i Täby innan det nu är dags för T att spela sin fotbollsmatch.

Visar här min fina ring som jag köpte igår på NK som jag diggar stenhårt!

20130824-131117.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

