lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Favoriter

Lämna en kommentar

Det var typ en miljard år sedan jag fick en dag på stan med mina tjejkompisar men igår njöt jag ett par timmar med bästa ligan. Fasen vad härligt det är att gå på stan med lika galna shoppare som en själv. Det roligaste var när vi insåg att vi inte kommit längre än en gata efter tre timmar…det säger ju en del!! Ha ha ha! Vi fyra planerar nu för en resa först ner till Kicki i oktober men sedan en resa till NY i september nästa år. Kan ju sluta precis hur som helst och dessutom i personlig konkurs….!!!!

Igår hade jag & M barnvakt (Theodore som skulle betala av sina skulder….) och vi hade bokat bord på restaurang i stan men först skulle vi till grannarna och ta en drink…det var så trevligt så vi beslöt oss för att strunta i middag och fortsätta dricka massa gott vin så vi snubblade in här hemma vid 23.30….så gick det med det restaurangbesöket!

Hur som helst så hittade jag ett par fina nyheter från Ikea katalogen som jag skulle kunna tänka mig men först måste jag släppa tankarna på den fina Michael Kors capen jag hittade igår….

20130818-080942.jpg

20130818-080950.jpg

20130818-081000.jpg

20130818-081008.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

