lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bröllopsdag

Lämna en kommentar

Tänk att 12 år redan har passerat sedan vi stod där den vackraste av sommardagar och sa JA till varandra med familj och nära vänner samlade omkring oss, så lyckliga vi var och så unga! Otroligt mycket har hänt sedan dess, Theodore har hunnit blir 12 år, två små bröder till har kommit efter honom, husköp, Mattis mamma, mormor och farfar som inte längre finns bland oss, relationen som ibland har gått som en berg och dalbana med alla prövningar som livet fört med sig men som just idag känns bättre än på länge!!!

M hade gjort världens härligaste frukost med frallor och croissanter från Gateau, massa härliga pålägg och grönsaker. Jag hade köpt orangea manschettknappar från Skultuna som jag visste att han önskade sig så det blev en lyckad present!
Efter ett 19 årigt liv tillsammans så vet M vid det här laget att jag är väldigt bestämd över vad jag gillar och inte gillar så han hade helt enkelt inte vågat köpa något (stackarn !!!) så jag får nu själv välja ut något…inte lika kul såklart…Faktum är att det var väldigt länge sedan han misslyckades så katastrofalt så han borde veta att det är tanken som räknas…hur som helst ska han få supportra mig till ett Louis Vuitton köp!!! Ska spara hårt så kanske jag har en lagom till jul…

20130818-210943.jpg

20130818-211035.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

