lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ny sänggavel

4 kommentarer

Jag har tidigare visat en sänggavel från Ikea som jag tycker så mycket om så när vi var där häromdagen och såg den i verkligheten så var jag ju bara tvungen att köpa den…sååå fin!
Nu är den monterad och jag tycker att det blev riktigt bra. Ser betydligt mer inbjudande ut och lite hotell feeling. Sängkappan är också på plats!

20130811-103359.jpg

20130811-103420.jpg

20130811-103407.jpg

20130811-103413.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Ny sänggavel

  1. Wow så snyggt det blev! Kram Petra

  2. Hej och tack för en inspirerande blogg =)
    Jag har tänkt köpa precis den sänggaveln du har. Min fråga är om du har de sängar som egentligen tillhör gaveln eller har du bara ställt gaveln bakom? Är den isf stadig?
    Tack på förhand!!

Kommentera

