lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sommarens varmaste dag???

Lämna en kommentar

Herrejösses! Jag rinner bort! Sitter på trappan och dricker morgon kaffet och det är redan så sjuuuukt varmt! Bara att passa på att njuta. Börjar ju jobba på onsdag…
Idag ska vi ut till familjen Bergvall på Dalarö och mysa hela dagen! Härligt att komma ut i skärgården igen!

Jag fick ju en Nespresso maskin av mamma för ett tag sedan och jag tycker att den både är snygg och gör gott kaffe men jag tror att jag i ärlighetens namn har fördruckit mig på latte. Jag vill nu ha en vanlig kaffemaskin och då tipsade bästa Kicki mig om att Moccamaster gör världens godaste kaffe. Så när vi har lite stash över får det bli en vit sådan.
Njut av denna fantastiska dag – det ska jag göra!!

20130803-085916.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

