lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Beslut taget

6 kommentarer

Efter magiska dagar så är vi nu på väg mot ny destination. Vilken sommar det här har varit. Galet bra!!!

Jag har ju varit sjukt ambivalent vad gäller matsalslampa. Kicki som har världens bästa smak rekommenderade mig att köra på Sarfetti Flos i matsalen. Plötsligt händer det! Att jag inte tänkt på den tidigare och vad rätt det känns. Så självklart val! Tack bästa Kicki!

20130731-125553.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

6 thoughts on “Beslut taget

  1. Det blir ju så klart hur bra som helst! Kram Linda

  2. Vi kör också 2097 i matsalen, den är gryyym!

  3. Vi köpte den i vintras efter ett par månaders tjat från Jess 🙂
    nu tycker jag också den är grym så det var ett bra köp! vi måste köpte precis efter att ni var här.

Kommentera

