lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ny investering?

3 kommentarer

Efter att ha blivit blåst på Blocket så inser jag att det bara att traska iväg till Birger Jarlsgatan för att bli garanterad leverans…en stor investering men de håller en hel livstid. Pratar såklart om Louis Vuitton som jag älskar. Har hittat några fina modeller som jag lurar på…
Idag har jag annars tvättat, städat och packat. Imorgon bär det av till sweet Gotland!

20130714-182606.jpg

20130714-182612.jpg

20130714-182617.jpg

20130714-182622.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

3 tankar om “Ny investering?

  1. Jag köpte en där förra året! Sen promenerade jag över gatan in på Riche o tog ett glas skumpa (döva ångesten lite hihi)! Men jag använder väskan dagligen så det blir ett billigt PPA Pris/ Användning! Har tom med den in i spinningsalen när jag kör klasser! Har ju hela mitt liv i den?!? Hihi! Kram o ha en fin måndag! /Petra

  2. Jag har stått och hållit i en Speedy idag men jag kunde inte bestämma mig för vilken storlek som var bäst så det blev inget inköp. Har dock möjlighet att besöka ett par LV butiker de närmsta dagarna också så det är ju inte otroligt att det blir en väska. Kram Linda

Lämna en kommentar