lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Aaaaaarg

2 kommentarer

Åh jag är så J-la arg!!! Framförallt på mig själv att jag är så godtrogen och dum. Blåst är rätta ordet. Hittade en super fin Louis Vuitton väska på Blocket i tisdags. Knappt använd, med kvitto och allt och för ett super pris. Redan där kanske jag skulle anat oråd men jag tog kontakt med säljaren som hette Sofia Nilsson från Helsingborg och hon svarade så trevligt och på en gång. Hon sa att hon kunde skicka den rekommenderat om jag ville och att väskan skulle komma som idag. Jag satte in pengar och sedan hörde jag inte ett ljud av henne och mail adressen hade slutat att fungera! LURAD! BLÅST!! Skit att jag var så dum! Ska självklart polisanmäla detta även fast jag inte kommer få tillbaka mina pengar. Säkert någon liga som ligger bakom…

Åkte till Bromma Blocks för att hitta en bikini men inser att jag är för gammal, för slapp och otränad för de små historier som ska kallas bikini…
Däremot hittade jag två fina rottingstolar till altanen på REA. Alltid något!

20130711-192434.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Aaaaaarg

  1. Nä fy vad trött man blir! Allvarligt vad är det för fel på folk! Håller tummarna för att du får dina pengar tillbaka! Riktigt snygga rottingfåtöljer du hittade iaf! Kram Petra

Kommentera

