lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

ALDRIG igen…

1 kommentar

Herreguuuuud! Aldrig igen! För att inte gå bananas hemma idag så fick barnen välja vad de ville göra. Lekland stod högst på listan.
Vad har man gjort för att förtjäna en dag på detta ställe…skrikiga barn som härjar ÖVERALLT…min huvudvärk har inte direkt försvunnit…jag tror att jag går och tar mig en Treo…Igen!
Barnen är förhoppningsvis svettiga och glada när vi nu snart tre timmar senare går härifrån. Det lär dröja innan vi kommer tillbaka!!

20130710-123707.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

One thought on “ALDRIG igen…

  1. Fruktansvärt ställe!!! Jag var där med Nova och sa samma sak- ALDRIG MER! Kram

Kommentera

