lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lite sliten idag…

2 kommentarer

Det här med vardagslyx är ju bara för härligt! Vi måste bli bättre på att gå ut och äta. Vi har typ 20 år att ta igen. Igår gick vi ut med S & J och åt en ur härlig middag på Elliots och det blev många skratt 🙂
Trots att det inte blev så sent så hann jag få i mig ett par öl och idag känner jag mig faktiskt riktigt sliten.

20130703-142803.jpg

Idag hade jag en get-to-gether lunch med Martin. Båda älskar inredning så vi tog oss en lång flukt på Nordiska Galleriet. Asså man orkar ju inte…så mycket fint!!!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Lite sliten idag…

  1. tack för supertrevlig lunch och smygtitt, får bli fler såna sen när utbyggnaderna ska inredas! 🙂

Kommentera

