lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bästa fotkrämen

2 kommentarer

Mina fötter har aldrig varit prioriterade. Har aldrig gjort pedikyr eller fotvård vilket är ologiskt med tanke på att jag är väldigt bra på att ta hand om min kropp för övrigt. Fötterna ska ju liksom orka hela livet. Nu är det ändring på detta och jag har varit duktig att fila och smörja fötterna de sista veckorna. (Mediumet sa dessutom att min farmor bad mig ta hand om just mina fötter…spoky…) Jag fick en sådan härlig fotkrämen från min underbara granne. Kommer från franska Durance.

20130702-112540.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Bästa fotkrämen

  1. Men vad sjukt! Jag känner likadant o tog en fotbehandling igår! Underbart med en skostorlek mindre typ! Hihi Kram Petra

Kommentera

