lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ett litet tips

Lämna en kommentar

Igår kom bästa mamma hem från Paris och det var så härligt att träffas igen. Som vanligt är det så mycket som vi måste prata och gå igenom. Öga mot öga. Alltid lika renande och innerligt.

Dagen började bra med frukost tillsammans med C. Vad det är härligt med nyfunna vänner så här lite senare i livet. Jag tror många gånger att man selekterar på ett annat sätt när man är äldre och mer livserfarenhet än när man var ung och blev kompisar. Det är ju precis som en relation. Man ska må bra med dom man omger sig med.

Igår var jag inne på NK och shoppade lite. Bl.a. kompletterade jag min Caviar Stick samling med en färg till. Bästa Laura Mercier
Dessutom köpte jag en ny parfym men ångrar att jag inte slog till på Byredos underbara Rose Noir. Sjukt god och sjukt dyyyyyr. 1400 kr var i saftigaste laget…

20130628-120355.jpg

20130628-120401.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

