lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ombytets kvinna

2 kommentarer

Jag älskar att spontan shoppa och tänker inte så ofta igenom mina köp….Gud så tråkigt att alltid vara broduktig. Behöver jag verkligen den här bl.a. Bl.a. Bl.a…Jag köper när jag vill ha något och när det finns pengar på kontot.

Köpte för ett år sedan den underbara Rottingväskan från Palmgrens och jag kände att det var verkligen en riktig klassiker (som det ju är) och en nice väska att ha i sin garderob men tyvärr har jag typ aldrig använt den. Nu ska jag göra slag i saken och sälja den.

20130625-161845.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Ombytets kvinna

  1. Har du sålt denna? 🙂

Kommentera

