lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Söndagsmys

4 kommentarer

Vaknade tidigt som attan även idag men med tanke på att jag sov mycket igår så är jag äntligen utsövd. Midsommaraftonen var så härlig, trevliga vänner, god mat, skratt och glada barn dagen lång så det kunde inte blivit bättre. Igår kväll åkte familjen in till Fridays för att äta middag men maten var skit äcklig och näst intill oätbar så jag var inte sen med att klaga så middagen blev faktiskt gratis. Bra chef som fattade att mjuka pommes frites, hårt hamburgebröd, kolbit till hamburgare inte var ok. Hem och somnade early.

Idag var jag i Nacka Forum för att shoppa på rean på Zara Tyvärr hade den inte startat ännu så det var bara att vända hem. ALLA andra butiker har ju haft sin rea en vecka eller två men inte Zara inte, spanjorerna fattar visst inte att rean i Sverige numera inte startar efter midsommar….

Träffade fina C och fika i tre timmar innan det var dags att vinka hej då till barnen som åker till farfar i fem dagar.
Mysigt för dom och för mig och M som få ro om Melcher alldeles själva.

Har ju förälskat mig i ett vitrinskåp från Ikea men hörde att det var både rangligt och väldigt beige i verkligheten. Och det vill jag ju inte ha…

Såg underbara Snö från Asplund på Gingerhousebread blogg och det är ju såååå snyggt och en annan variant på vitrinskåp…

20130623-172737.jpg

20130623-172747.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Söndagsmys

  1. Trist med vitrinskåpet, det såg ju onekligen väldigt lovande ut på bilderna. / Linda

  2. Vilken härlig midsommar ni haft! O glöm inte vardagslyxen! 🙂 Det ska man unna sig! Kram Petra

Kommentera

