lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Det är accessoarerna som gör det

Lämna en kommentar

Jag har inte många smycken men det jag har gillar jag otroligt mycket och har alltid levt efter devisen; less is more. Älskar när det glittrar och glänser och jag är lycklig varje gång jag tittar på min klocka. Jag avstår hellre och sparar än att köpa något halvdant. Bijouterier är förstås jätte kul att kunna variera och blanda upp med äkta. Jag hittade jätte fina på Misst som föll mig verkligen i smaken.

20130617-221002.jpg

20130617-221018.jpg

20130617-221024.jpg

20130617-221031.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

