lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Trender eller inte trender

3 kommentarer

Det här med trender är ju väldigt viktigt för många. Att man har rätt saker. Att man har koll på läget. Det går ju såklart inte att ändra om i sitt hem så fort en ny trend tar form men många försöker nog plocka upp en trend eller två i form av tapet eller färg val.
Jag är nog en person som påverkas väldigt lätt. Både vad gäller mode och inredning. Samtidigt vet jag vad jag gillar och det sällan jag tar några större svängar. Ganska klassisk i mångt och mycket. Jag vet att när jag satsar på bättre kvalitet så tröttnar jag inte lika snabbt. Bättre att spara lite och köpa det man verkligen vill ha. Tyvärr jag världens bästa spontan shoppare så det är inte alltid det funkar.

Bloggen Studio Karin har spått i framtidens trender och så här säger hon:

20130616-133621.jpg

20130616-133630.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

3 thoughts on “Trender eller inte trender

  1. Nu har jag läst ikapp 30 minuter här, sjukt mycket bra inspiration! får nog köra en 2-timmars lunch för att hinna gå igenom allt tror jag 🙂

  2. 27/6 är bokat! Inspirationslunch på nordiska galleriet inkl lunch på nåt bättre ställe! här ska shoppas!

Kommentera

