lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lördag it is!

Lämna en kommentar

Vaknade sjukt tidigt. Tack Nalle för att du väckte mig – IGEN. Vår katt tror nämnligen att han är en människa. Han pratar/skriker som han vore en bebis. Han brukar normalt sett vara ute på nätterna (iallafall fall nu på sommaren) då vi vet att vi annars blir väckta runt 4-5 på morgonen. Inte jätte kul kan jag säga. Då är han inte vatten värd och man har lust att låta honom springa bort – för alltid!!

Om ett par timmar ska jag in till Janina på Zinq för att fylla på fransarna. Fem veckor sedan sist och de sitter som vanligt sjukt bra och jag fick senast igår inne på Sephora komplimanger av en expedit för mina fransar :-).

När jag träffade P på lunchen igår kom hon som vanligt med en liten present från hennes Estelle & Thild och den här gången var det ett lipbalm. Och inte vilket lipbalm som helst. Sjukt bra.

Dessa oemotståndliga Lip Balms är fulla av vitaminer och antioxidanter från ekologisk blåbärsfröolja som ger naturlig glans ihop med massor av fukt näring och skydd. Vårdar läpparna och ger en ljuvlig doft av äkta hallon!

Och såklart: Ekologiskt certifierad av Ecocert.
Jag fick i färgen Very Berry

20130615-061903.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

